Japanse Manicure
Bij een Japanse manicure worden de nagels op een volledig natuurlijke manier verzorgd met speciale mineralenpasta’s en poeders. Deze behandeling versterkt de nagelplaat, voedt intensief en geeft een gezonde, langdurige glans zonder gebruik van lak. De techniek is zacht, geschikt voor gevoelige nagels en ideaal voor iedereen die sterke, verzorgde natuurlijke nagels wil. Omdat er geen lak wordt gebruikt, is de Japanse manicure ook zeer geschikt voor mensen die in de zorg werken en geen gellak of BIAB mogen dragen, maar wél nette, gezonde nagels willen. Ook mensen die gellak of BIAB niet goed verdragen kiezen vaak voor deze behandeling, omdat ze toch een mooie, verzorgde uitstraling willen zonder kunstproduct.
Wat kunt u verwachten:
-
De nagelplaat wordt zachtjes gepolijst om de doorbloeding te stimuleren en de nagel voor te bereiden.
-
Een voedende pasta met bijenwas, rijstolie en mineralen wordt zorgvuldig in de nagel gewreven.
-
Een beschermend poeder wordt aangebracht om de voeding te verzegelen en een natuurlijke, parelachtige glans te creëren.
-
De behandeling is volledig natuurlijk, zacht voor de nagels en geschikt voor zelfs de meest gevoelige nageltypes.